Personalhandbok och Ledarhandbok

Två moduler i Simployer HRM

✔ Gemensam översikt över rättigheter, arbetsuppgifter och rutiner 
✔ Säkerställer att alla snabbt hittar svar på sina frågor
✔ Bidrar till självständiga medarbetare och trygga chefer


Vill du få mer information?

 

Ledarhandboken och personalhandboken
 

  

Se hur Personalhandboken och Ledarhandboken från Simployer ger både ledare och medarbetare snabba svar i vardagen.

Den perfekta plattformen för att dela rutiner, arbetsuppgifter och rättigheter i ditt företag

phone_iphone

Molnbaserat med full mobil funktionalitet
Både chefer och medarbetare kan hitta svar var som helst på mobil eller dator.

search

Hitta svar snabbt
Hitta svar på dina frågor i en överskådlig meny eller via sök.

check

Alltid uppdaterat regelverk
Personalhandboken blir automatiskt uppdaterad i enlighet med gällande regelverk.

timeline

Vägledning steg-för-steg
Chefer får stöd för ett konsekvent och gott ledarskap, samt tips och tillgång till juridiska ramvillkor.

  

supervisor_account

Smidig administration
Användarvänligt gränssnitt gör det enkelt att administrera både användare och innehåll.

crop

För små och stora verksamheter
Handböckerna kan levereras i tre versioner, välj vilken som passar er verksamhet.

notifications

Nyheter och påminnelser
HR kan publicera nyheter och ge påminnelser om t ex semesteransökningar direkt i handboken.

pan_tool

Hantering av personuppgifter
Ger stöd i hanteringen av personuppgifter med uppdaterat regelverk och förmedling av rutiner och ansvar.

Simployer Personalhandbok

"Vilka rättigheter har jag?", "Vilka förmåner erbjuder mitt företag", "Vad måste jag göra när jag blir sjuk?". Detta är typiska personalfrågor som tar mycket tid för både HR, chefer och medarbetare - speciellt med tanke på utmaningen att alltid uppge korrekta och enhetliga svar på varje ny fråga. Personalhandboken förenklar kommunikationen och ger era medarbetare en samlad översikt av rättigheter, skyldigheter och rutiner för er verksamhet

Simployer Ledarhandbok

"Vilken slags ledarkultur har vi?", "Hur följer vi upp våra medarbetare?", "Vilka förväntningar finns det?". Ledarhandboken är ett gemensamt stödverktyg som ger trygga chefer, och säkrar att alla anställda behandlas lika i hela verksamheten. Ledarhandboken hjälper er att skapa goda ledarskap, ger råd och tips i olika situationer, samt en bra översikt över de juridiska ramvillkoren.

Simployer Personalhandbok och Ledarhandbok ger både medarbetare och chefer en god översikt över vad som gäller för er verksamhet. Färre frågor – mer tid till värdeskapande. Det är det vi kallar för smart ledarskap.

VAD SÄGER VÅRA KUNDER?

Packsize

Efter ett halvårs arbete med Personalhandboken börjar Katarina Fagerströms arbetsbelastning att minska. Hon är HR-generalist på Packsize i Enköping och har företagets samtliga HR-frågor på sitt bord.

– I dag när personalen själva kan hitta svar på enkla frågor, får jag mer tid att stötta i ärenden där jag verkligen behövs.

Läs Packsizes historia här

Låt oss visa dig Personalhandboken och Ledarhandboken!

Fyll i formuläret, så ger vi dig en utförlig presentation – helt utan förpliktelser.

Personalhandboken och Ledarhandboken är två byggklossar som fungerar bäst och ger mest nytta tillsammans, men du har möjlighet att bara välja en av dem om det är det du har behov av.

Hittar du inte ditt företag? klicka här